Promocja! Leginsy Mayoral Model 702 :: 43,40 zł ::.
Łóżeczka drewniane
Materace
Krzesełka do karmienia
Nosidełka
Wanny


Zaawansowane wyszukiwanie
Jak oceniasz nasz sklep ?
Bardzo dobry
Dobry
Słaby
Kiepski
Wszystkich głosów: 253


Pokaż wyniki
Gości online: 2
Regulamin sklepu.
WARUNKI OGÓLNE
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
PROCES SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
GWARANCJA I REKLAMACJE
JAK SZUKAĆ I PORUSZAĆ SIĘ PO SKLEPIE
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
SPOSÓBY DOSTAWY
SPOSÓBY PŁATNOŚCI
KOSZTA WYSYŁKI
UPOMINKI



WARUNKI OGÓLNE

Sklep iSmyk.pl znajdujący się pod adresem www.ismyk.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Internetu. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią regulaminu przed dokonaniem pierwszych zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia oznacza, iż klient zapoznał się z regulaminem i akceptuje go.

Ceny wystawionych towarów podane są w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto). Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży oraz zmiany regulaminu, cennika wysyłki oraz ceny towarów. Klient składając zamówienie wyraża zgodę na wykorzystywanie danych do realizacji tego zamówienia.



OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Sklep internetowy iSmyk.pl ogranicza zbieranie informacji o klientach do niezbędnego minimum oraz gwarantuje ich wykorzystanie wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Państwa dane będą przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych tylko w związku z realizacją Państwa zamówień i nie będą udostępniane osobom trzecim.



PROCES SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez zamawiającego formularza rejestracji, znajdującego się na stronie sklepu iSmyk.pl. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia.  iSmyk.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia jednak o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego telefonicznie bądź emailem.

Zamówione towary są dostarczane pod wskazany w formularzu rejestracyjnym adres zamawiającego.
Klient może wybrać sposoby dostawy, płatności zgodnie z formularzem zamówienia. W dziale Pomoc na stronie sklepu iSmyk.pl zostały opisane poszczególne etapy składania zamówienia.



TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Zrealizowanie zamówienia zależy od dostępności towaru, informacja ta znajduje się przy danym produkcie. Jeśli w koszyku masz kilka produktów to zamówienie zostanie zrealizowane w terminie najdłuższej dostępności. Jeśli zamówisz produkt A który jest dostępny w 24h oraz produkt B dostępne w terminie 3 dni, to twoje zamówienie zostanie zrealizowane w terminie max.3 dni.

Proszę pamiętać, że czas dostawy = termin realizacji + czas wysyłki.

W przypadku chwilowego braku produktu w magazynie czas oczekiwania może się nieznacznie wydłużyć, o czym zostaną Państwo poinformowani telefonicznie bądź e-mailem. Złożone przez Państwa zamówienie może zostać zrealizowane na życzenie klienta i wysłane bez brakującego produktu lub mogą Państwo anulować całe zamówienie.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia ?

O zmianie statusu twojego zamówienia informujemy wysyłając do Ciebie e-mail z odpowiednim statusem twojego zamówienia. Na bieżąco możesz podglądać status zamówienia wpisując unikalny numer zamówienia w boksie po prawej stronie ? Status zamówienia.



GWARANCJA I REKLAMACJE

Towary oferowane przez sklep internetowy iSmyk.pl objęte są gwarancją producenta. Zwroty reklamowanego towaru zakupionego w naszym sklepie jest możliwy w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Prosimy jednak by zwracany towar nie był używany, nienoszony, czysty i  pozbawiony zapachu (np. balsamy, perfumy), razem z oryginalnym opakowaniem i dowodem zakupu (faktura lub paragon). Wszystkie metki oraz wszywki są oryginalnie przyczepione przez producenta.

Do przesyłki prosimy dołączyć otrzymany dowód zakupu z zamieszczoną informacją o przyczynie zwrotu oraz numer konta bankowego jeśli Państwo nie podadzą konta bankowego pieniądze są zwracane przekazem pocztowym.  Jeśli nie macie Państwo dowodu zakupu, konieczne jest przesłanie pisma reklamacyjnego, które powinno zawierać dane zamawiającego ( Imię i Nazwisko, adres) oraz numer zamówienia (numer zamówienia można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto).  Jeżeli nie dopełnicie państwo powyższych warunków, zwrot nie będzie rozpatrywany.

Zwrotom nie podlegają: artykuły przecenione, towary na które udzielono rabatu, towary noszące ślady użytkowania oraz towary mające zniszczone oryginalne opakowanie. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracana jest państwu równowartość odesłanego towaru wynikająca z zamówienia pomniejszona o koszta przelewu bankowego lub przekazu (min. 5zł).

iSmyk.pl  nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem odsyłanych na adres firmy. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciel (firmy kurierskiej lub pracownika poczty). W przypadku otrzymania przez iSmyk.pl przesyłki uszkodzonej zwrot pieniędzy będzie proporcjonalnie pomniejszony do wielkości zniszczeń zawartości przesyłki. Gdy w przypadku zwrotu towaru, klient nie dotrzyma warunków zwrotu opisanych w regulaminie, towar taki będzie odłożony do magazynu. Może on być wysłany drugi raz do klienta wyłącznie na pisemną rezygnację z roszczeń reklamacyjnych i na koszt klienta. Dlatego bardzo prosimy o zapoznanie się z regulaminem i jego przestrzeganie.



JAK SZUKAĆ I PORUSZAĆ SIĘ PO SKLEPIE

Aby obejrzeć naszą ofertę, macie Państwo wiele możliwości ułatwiających szukanie towaru min.:

- szybkie wyszukiwanie -  boks po lewej stronie, wystarczy wpisać ( np. nazwę towaru, producenta).
- wyszukiwanie zaawansowane - należy wpisać nazwę towaru i określić przedział cenowy od ceny minimalnej do maksymalnej - szukaj w kategorii lub szukaj tylko u tego producenta.
- wybór kategorii - boks po lewej stronie lub katalog wszystkich produktów w sklepie  po wybraniu kategorii wybierasz ewentualnie podkategorie jeśli jest w danej kategorii, która ogranicza się już do konkretnego rodzaju i typu towaru.
- wybór producenta - po wybraniu tej opcji pojawią się wszystkie produkty danego producenta.
- dodatkowo boksy takie jak  „nasze bestsellery”  czy  „najczęściej oglądane” pokazują produkty najczęściej kupowane czy oglądane przez naszych klientów.

Informacje o produkcie

Aby uzyskać więcej informacji o znalezionym produkcie, należy kliknąć na nazwę produktu a pojawi się opis produktu, nazwa producenta, wybór koloru i rozmiaru itp. Możliwość obejrzenia zdjęcia w większym formacie oraz dodatkowe produkty powiązane z tym produktem czy opinie o danym produkcie.

Czas oczekiwania na realizację zamówienia

Staramy się jak najszybciej realizować Państwa zamówienia, w przypadku gdy czas wysyłki z różnych powodów (brak w magazynie lub u naszego dostawcy) przekracza standardowy czas realizacji ( od 1 do 7 dni), skontaktujemy się z klientem.

Brak możliwości realizacji zamówienia

Mimo systematycznie uaktualnianej oferty i ścisłej współpracy z naszymi dostawcami, może zdarzyć się sytuacja, która nie zależy od nas (producent wycofa kolekcję bez wcześniejszego uprzedzenia, lub chwilowy jej brak), wtedy nie możemy zrealizować zamówienia, o czym informujemy klienta drogą e-mailową bądź telefonicznie.



JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

Przeglądając ofertę naszego sklepu, dodajecie Państwo do koszyka towary, które zamierzacie kupić. Wybierając odpowiadające państwu atrybuty ( atrybut  np. kolor, rozmiar wielkość pojemność itp. w z zależności od danego towaru) , a następnie wybieracie opcję  „DODAJ PRODUKT DO KOSZYKA” klikając na ikonkę koszyka . Jeżeli nie jest to koniec poszukiwań, należy wybrać opcję  „KONTYNUJ ZAKUPY”  i można dalej przeglądać ofertę i dodać produkty do koszyka.  Jeżeli już wszystko zostało znalezione i znajduje się w koszyku, macie państwo do wyboru:

- możliwość kolejnego zweryfikowania koszyka (zmienić ilość produktów w koszyku, usunąć) ,a następnie przeliczyć koszyk jeszcze raz  „PRZELICZ KOSZYK”  lub
- przejść do sfinalizowania zakupów wybierając opcję „ ZŁÓŻ ZAMOWIENIE”

Po tym etapie nastąpi przejście do kolejnego, gdzie zostaniecie Państwo poproszeni o:

- zalogowania się, jeżeli jesteście już Klientem naszego sklepu przez wpisanie adresu e-mail oraz hasła. Gdy nie pamiętacie już hasła, należy wybrać opcję „Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła!”, a na podany adres wyślemy państwu nowe hasło, które pozwoli na zalogowanie się do sklepu. Hasło można zmienić, wystarczy wybrać TWOJE KONTO i wybrać ZMIEŃ DANE W SWOIM PROFILU
lub
- zarejestrować się - jeżeli jesteście nowy Klientem sklepu.  Zostaniecie poproszeni o podanie swoich danych (potrzebnych do realizacji zamówienia). Jeżeli wszystkie wymagane pola zostały wypełnione klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ  jeżeli wszystko przebiegło pomyślnie pojawi się okno potwierdzające rejestrację. Należy jeszcze aktywować konto dla bezpieczeństwa naszego sklepu jak i Państwa.  Aby aktywować konto należy kliknąć na link aktywacyjny wysłany na e-maila, po aktywacji konta wiemy że dane konto należy do Państwa, w tym momencie Wasze konto jest już w pełni aktywne.

- Przeszliście Państwo do kolejnego etapu w którym należy określić formę przesyłki oraz sposób płatności i kliknąć  „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”

Teraz już wystarczy potwierdzić zamówienie które przyjdzie na Wasz e-mail, aby potwierdzić zamówienie wystarczy kliknąć w link w e-mailu, podobnie jak podczas aktywacji konta. Status twojego zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto sklepu lub podając w boksie „Podgląd zamówienia”  wpisując unikalny numer zamówienia który został do Ciebie wcześniej już wysłany w e-mailem.

Teraz już tylko wystarczy czekać na doręczyciela twojej przesyłki, po zapoznaniu się z produktem będzie nam niezmierni miło jak wystawicie państwo opinie o tym produkcie na karcie tego produktu.

Dziękujemy.



SPOSÓBY DOSTAWY

- POCZTA POLSKA  -  w ciągu 2-7 dni przesyłka powinna zostać dostarczona pod wskazany adres. Godziny doręczania paczek przez pocztę polską 8.00 - 20.00, brak możliwości wyboru godziny i zastrzeżenia odbioru przesyłki przez konkretną osobę. W przypadku braku obecności domownika, jest zostawiane awizo i zamówioną przesyłkę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni roboczych. Do jej odbioru wystarczy awizo lub dowód osobisty. Jeżeli paczka nie dotrze i nie ma awizo w ciągu 7 dni, prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami zdarza się, że awizo zaginie. Prosimy o kontakt, jeżeli w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania w Urzędzie Pocztowym nie ma dla Państwa przesyłki, sklep@ismyk.pl

- PRZESYŁKA KURIERSKA -  współpracujemy z firmą kurierską UPS. Wybierając ten sposób dostarczenia macie Państwo gwarancję szybszej przesyłki. Możecie Państwo ustalić, w jakich godzinach będziecie w stanie odebrać zamówienie i śledzić stan doręczenia w Internecie za pomocą strony internetowej firmy kurierskiej www.ups.com podając numer przesyłki, który wyślemy Państwu na e-maila. Prosimy pamiętać jednak że wybór przesyłki kurierskiej przyspiesza jedynie czas transportu zamówionego towaru pod wskazany adres, nie ma wpływu natomiast na czas przygotowania przesyłki przez sklep, która wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Informujemy także, że nie ponosimy odpowiedzialności za nie dotrzymanie przez firmę transportową terminów dostarczenia przesyłki.

Nie muszą się Państwo martwić o bezpieczeństwo przesyłek, gdyż każde produkty wartościowe ubezpieczane są na koszt sklepu iSmyk.pl



SPOSÓBY PŁATNOŚCI

- ZA POBRANIEM pocztowym: Poczta Polska -  płacisz listonoszowi lub w Urzędzie Pocztowym przy odbiorze przesyłki, Poczta Kurierska - płacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki.

- PŁATNOŚĆ PRZELEWEM - (najczęściej wybierana forma płatności),przy jej wyborze możecie Państwo dokonać przelewu z dowolnego banku od razu lub poczekać na e-maila od nas z prośbą o dokonanie przelewu. W momencie wpływu na konto sklepu iSmyk.pl pełnej kwoty za zamówienie ( koszt towaru + koszt przesyłki ), towar zostanie wysłany do Państwa. W tytule przelewu prosimy wpisać unikalny numer zamówienia dla sprawniejszego odszukania państwa zamówienia.

- dotpay.pl lub płatności.pl - ponadto oferujemy możliwość zapłaty poprzez system płatności elektronicznej.




KOSZTA WYSYŁKI

        Koszt przesyłki jest zgodny z cennikiem Poczty polskiej.




Twój koszyk jest pusty
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!




Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer